Welcome

mpefko-gaia

Καλώς ήρθατε
Διαδώστε το:
http://mpefkogaia.blogspot.com/

Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Ανακοίνωση Νομάρχη μετά τη μη επιλογή του ως αντιπεριφερειάρχη


Η ανακοίνωση από το ΠΑΣΟΚ χωρίς καμία ουσιαστική πολιτική διαβούλευση για τους Αντιπεριφερειάρχες του Συνδυασμού του Γιάννη Σγουρού, έκρυβε μια δυσάρεστη «έκπληξη». Το ΠΑΣΟΚ παράβλεψε την υποψηφιότητά μου για την θέση του Αντιπεριφερειάρχη μη λαμβάνοντας υπόψη:
-Την συνολική μου προσφορά στην τοπική κοινωνία, το Κίνημα, αλλά και στην Αυτοδιοίκηση ως Νομαρχιακός Σύμβουλος, Αντινομάρχης και στην συνέχεια Νομάρχης.
-Ότι έχω ηγηθεί Νομαρχιακού Συνδυασμού που κατάφερε δύο εκλογικές νίκες σε εποχές πολύ δύσκολες για το ΠΑΣΟΚ.
-Το τεράστιο έργο που κάναμε επί οκτώ χρόνια ως Διοίκηση της Νομαρχίας.
-Την υποστήριξη της συντριπτικής πλειοψηφίας των Νομαρχιακών Συμβούλων του Συνδυασμού και των Αυτοδιοικητικών στελεχών της περιοχής, αλλά και των φορέων και των πολιτών της τοπικής κοινωνίας.
Πίστευα σ’ όλη αυτή την περίοδο ότι οι επιλογές θα γίνουν μέσα από αξιοκρατικά κριτήρια και από την αξιολόγηση της προσφοράς όλων μας. Δυστυχώς διαψεύστηκα. Παρά τις διαβεβαιώσεις υψηλόβαθμων στελεχών ότι θα είμαι υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής, μετά από ανεξήγητες αναβολές έγινα δέκτης προσβλητικών συμπεριφορών και μιας αναιτιολόγητης απόφασης που υποβαθμίζει την πορεία, την προσφορά και τους αγώνες μου.
Φαίνεται ότι οι αναδείξεις στελεχών δεν γίνονται ούτε αξιοκρατικά, ούτε λαμβάνοντας υπόψη την θέληση των Τοπικών κοινωνιών. Φαίνεται ότι ο ασφαλέστερος τρόπος ανάδειξης είναι η ένταξη στην αυλή κάποιου τοπικού κομματικού φεουδάρχη και ο συνεχής διαδρομισμός με την σπίλωση της ιστορίας στελεχών. Εμένα ποτέ δεν μου ταίριαξαν τέτοιοι ρόλοι. Πάντα σεβάστηκα τους αγώνες μου, το Κόμμα που υπηρέτησα, τις διαδικασίες του.
Δεν μετανιώνω που πορεύομαι με αρχές και αξίες. Είμαι υπερήφανος για την στάση μου και για το έργο μου στην Νομαρχία Δυτικής Αττικής. Αντίθετα πολύ αμφιβάλω αν κάποιοι άλλοι, την επομένη των Περιφερειακών Εκλογών, θα είναι υπερήφανοι για τις επιλογές και τους χειρισμούς τους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου