Η μαγική εικόνα για την υλοποίηση των Δημοσίων Έργων στην Ελλάδα την οποία προσπαθούσε να περάσει στους πολίτες το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων αποκαλύπτεται και δεν είναι καθόλου ενθαρρυντική για την ανάπτυξη της χώρας και την διαχείριση των εθνικών και κοινοτικών κονδυλίων..
Ο αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα (Ολυμπία Οδός) προγραμματίσθηκε, μελετήθηκε, δημοπρατήθηκε και ξεκίνησε επί κυβερνήσεως Κώστα Καραμανλή. Η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης έγινε στις 26/6/07 και η σύμβαση κυρώθηκε με νόμο στη Βουλή στις 21/7/07. Η έναρξη παραχώρησης έχει ημερομηνία 4/8/2008 και το πέρας των εργασιών προβλεπόταν για το 2012.
Όπως παραδέχθηκαν οι εκπρόσωποι του Παραχωρησιούχου ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ, στις 24-11-2010 σε ξενάγηση δημοσιογράφων στα εργοτάξια του έργου, το...
χρονοδιάγραμμα κατασκευής βρίσκεται πλέον στον αέρα και κανείς από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων δεν μπορεί να ανακοινώνει συγκεκριμένες προθεσμίες παράδοσης επιμέρους τμημάτων. Το πρώτο τμήμα που ίσως παραδοθεί το 2013 είναι το τμήμα Αρχαία Κόρινθος- Κιάτο, γεγονός που με βεβαιότητα οδηγεί σε παράδοση του όλου έργου μετά το 2014, ήτοι με διετή τουλάχιστον καθυστέρηση.Σημειωτέον ότι, όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα ο δρόμος Κόρινθος- Πάτρα, με τον περιορισμό σε μεγάλο τμήμα σε μία λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι ο πλέον επικίνδυνος της χώρας. Τα διόδια παρά την οικονομική κρίση αυξάνονται και πληθύνονται, χωρίς καμία ανταποδοτική παροχή προς τον πολίτη
Ο αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα (Ολυμπία Οδός) προγραμματίσθηκε, μελετήθηκε, δημοπρατήθηκε και ξεκίνησε επί κυβερνήσεως Κώστα Καραμανλή. Η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης έγινε στις 26/6/07 και η σύμβαση κυρώθηκε με νόμο στη Βουλή στις 21/7/07. Η έναρξη παραχώρησης έχει ημερομηνία 4/8/2008 και το πέρας των εργασιών προβλεπόταν για το 2012.
Όπως παραδέχθηκαν οι εκπρόσωποι του Παραχωρησιούχου ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ, στις 24-11-2010 σε ξενάγηση δημοσιογράφων στα εργοτάξια του έργου, το...
χρονοδιάγραμμα κατασκευής βρίσκεται πλέον στον αέρα και κανείς από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων δεν μπορεί να ανακοινώνει συγκεκριμένες προθεσμίες παράδοσης επιμέρους τμημάτων. Το πρώτο τμήμα που ίσως παραδοθεί το 2013 είναι το τμήμα Αρχαία Κόρινθος- Κιάτο, γεγονός που με βεβαιότητα οδηγεί σε παράδοση του όλου έργου μετά το 2014, ήτοι με διετή τουλάχιστον καθυστέρηση.Σημειωτέον ότι, όπως έχει διαμορφωθεί σήμερα ο δρόμος Κόρινθος- Πάτρα, με τον περιορισμό σε μεγάλο τμήμα σε μία λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι ο πλέον επικίνδυνος της χώρας. Τα διόδια παρά την οικονομική κρίση αυξάνονται και πληθύνονται, χωρίς καμία ανταποδοτική παροχή προς τον πολίτη
Υπενθυμίζουμε ότι ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Ρέππας κατά τις Προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης στη Βουλή (και ειδικότερα του Υπουργείου στις 19-10-2009) εξήγγειλε για τις συμβάσεις Παραχώρησης τα εξής:
* Επαναπροσδιορισμό λανθασμένων συμβατικών όρων.
* Βελτίωση του τεχνικού σχεδιασμού των έργων.
* Επιτάχυνση επιτάξεων και απαλλοτριώσεων.
* Μείωση του ποσοστού των εισπράξεων διοδίων, που παρακρατούνται για το Δημόσιο, ώστε να μειωθεί η τιμή τους σε εύλογο ύψος.
* Προδικαστικό έλεγχο από το Συμβούλιο της Επικρατείας των σημαντικών διοικητικών πράξεων, που καθορίζουν την εξέλιξη των έργων.
* Ανάρτηση στο διαδίκτυο της ταυτότητας των έργων με τις οικονομικές τροποποιήσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου