Welcome

mpefko-gaia

Καλώς ήρθατε
Διαδώστε το:
http://mpefkogaia.blogspot.com/

Τρίτη 24 Μαρτίου 2009

Ας σκύψουμε λίγο το κεφάλι
Ας σκύψουμε λίγο το κεφάλι, από τον πρώτο έως τον τελευταίο.
Ας σκύψουμε λίγο το κεφάλι, από τον μικρότερο έως τον μεγαλύτερο.
Από τον επαγγελματία, τον μαθητή, τον νέο, τον γέρο…
Ας εγκαταλείψουμε την έκφραση <εγώ θα αλλάξω τον κόσμο;> που χρησιμοποιούσαμε μέχρι τώρα και ας σκεφτούμε κάτι άλλο όπως <ΚΑΙ εγώ θα αλλάξω τον κόσμο>! Ακόμα και οι φανατικοί οπαδοί των ομάδων ρε παιδιά (οι ανεγκέφαλοι που λέμε) έχουν φαντασία και βρίσκουν κάθε τόσο καινούργια συνθήματα! Ας το αλλάξουμε και εμείς επιτέλους! Φτάνει πια το ίδιο και το ίδιο!
Ας σκύψουμε λίγο το κεφάλι και ας ακούσουμε και τον διπλανό μας τι λέει! Ας φύγουμε από το εγώ και ας έρθουμε στο εμείς! Ας ξεκινήσουμε από τα παιδιά μας, την οικογένειά μας, την δουλειά μας, το περιβάλλον μας, την πόλη μας!
Αν αναρωτιέστε πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να το αλλάξουμε αυτό, η απάντηση είναι ΕΧΘΕΣ! Δεν υπάρχει καταλληλότερη στιγμή να αλλάξουμε κάτι! Και αν αυτό δεν ξεκινήσει από τους νέους…χαθήκαμε!
Πραγματικά στεναχωριέμαι όταν ακούω τις απόψεις και τις σκέψεις των νέων παιδιών ακόμα πιο οπισθοδρομικές από αυτές των μεγάλων! Είναι κρίμα που από τα 12 μας σκεφτόμαστε πως θα ‘κονομήσουμε’ χρήματα, πώς θα βγάλει ο συμμαθητής μας μικρότερο βαθμό από τον δικό μας (και ας είναι ο δικός μας χάλια). Έχουμε φτάσει να χαιρόμαστε περισσότερο με την αποτυχία των άλλων παρά με την επιτυχία την δικιά μας!
Θα μου πείτε τώρα, οι νέοι της πόλης μας δεν έχουν από πουθενά να ακουστούν και ποιος να τους ακούσει! Ας ξεκινήσει αυτός ο διάλογος από εδώ λοιπόν! Ας γίνει αυτό το blog τόπος συνάντησης των νέων της πόλης μας! Από τις ατελείωτες ώρες που αφιερώνεται την εβδομάδα μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή σας, αφιερώστε λίγο χρόνο να μοιραστείτε τις απόψεις σας και τους προβληματισμούς σας μαζί μας.
Εδώ σίγουρα θα βρεθεί κάποιος να σας ακούσει αν μη τι άλλο!!
Αυτές ήταν οι δικές μου σκέψεις, οι δικοί μου προβληματισμοί, τα δικά μου πιστεύω!
Χαζά, ανούσια, σημαντικά…ας τα χαρακτηρίσει ο καθένας όπως θέλει.
Περιμένουμε και τα δικά σας! Θα τα ξαναπούμε σύντομα!
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
veniAMHN

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου